Iedereen tussen de 4 en 12 jaar is elke zondagochtend welkom bij Kinderkerk de Ark. Bij de Kinderkerk is het ontzettend gezellig met elke week weer een gaaf programma met mooie verhalen uit de Bijbel, vrolijke liedjes en toffe knutselwerkjes.

Bij de Kinderkerk zijn er drie groepen met hele gezellige leiding!

De Schaapjes (groep 1 en 2) | Juf Karine en Juf Marianne
De Witte Duiven (groep 3,4 en 5) | Juf Joke, Juf Desiree en Juf Alysse
De Leeuwen (groep 6, 7 en 8) | Meester Barry, Meester Ment, Meester Maarten en Juf Danielle

Soms doen we ook iets gezelligs buiten de kinderkerk om. Zo hadden we begin dit jaar een avondje beachvolleybal in het Lindoduin met de oudste groep en de oudste kinderen van de jongste groep. En vorig jaar zijn we met z’n alleen naar Linneaushof geweest.

Kom ook eens langs
Ben jij nieuwsgierig? Kom dan eens langs. Je bent elke zondag welkom vanaf 10:15 uur in Wijkgebouw Ons Centrum, tesselsestraat 59. Om half 11:30 uur is het festijn weer afgelopen.

Ook je vriendjes, vriendinnetjes, buurmeisjes of buurjongens mogen komen. Neem ze gezellig mee…want de zondag is geen feest als je niet bij de kinderkerk bent geweest!
Kinderkerk-de-Ark-footer